Rol van Assu® Super Users

Waarom Superusers?:

In het kader van de optimalisering van onze informatievoorziening, zijn we de afgelopen maanden bezig geweest met het benoemen van Assu® Super Users bij onze relaties. Een Super User is een persoon (of meerdere personen, bijvoorbeeld per afdeling of locatie) binnen je kantoor, die het aanspreekpunt is voor A.i. Automatisering en je eigen interne organisatie over het gebruik van onze applicaties (Assu®, Assu2Go en Appviseurs)

De rol van de Super User bestaat uit het beantwoorden van interne functionele vragen over Assu® en eventueel gekoppelde programma’s.  Mocht de Super User hulp nodig hebben kan hij/zij contact zoeken met onze A.i. Servicedesk.

Assu® Super Users zijn mannen en vrouwen die ervoor zorgen dat vragen en ideeën omtrent CRM worden uitgezocht en opgelost. Het hoeven geen medewerkers te zijn die een specifieke IT achtergrond hebben. Het zijn betrokken medewerkers die wel affiniteit hebben met software. Ze begrijpen welke bedrijfsprocessen van belang zijn, wat er nodig is binnen de  business en hoe CRM daar op aansluit. Ze zijn de spil tussen je bedrijf en A.i. Automatisering. Het zijn mensen die de kar kunnen trekken en het vermogen hebben om analytisch te kijken naar de vraag en de mogelijkheden. Deze medewerkers zorgen ervoor dat je CRM systeem goed blijft passen binnen de eisen en wensen van de onderneming en dat de eerste functionele vragen worden opgevangen. Daarnaast zijn er diverse andere taken die goed passen binnen de rol van Super User, dat verschilt per onderneming.

Super User

Continuïteit:

Super Users waarborgen de continuïteit van Assu® en zijn daarom erg belangrijk. De Assu® Super User is het directe aanspreekpunt van je organisatie naar A.i. Automatisering en andersom. 

Bij iedere organisatie komt het moment voor dat er ‘snel’ een aanpassing nodig is in het CRM systeem om verder te kunnen met de dagelijkse business. Dat kan gaan over een rapportage, een workflow of een extra knop op het scherm.  Om snel te kunnen schakelen in je organisatie is het van belang dat er  een aantal Super Users in het bedrijf is die vanuit een functioneel oogpunt relatief eenvoudige aanpassingen kunnen verrichten. Zo’n Super User is ook gelijk de vraagbaak voor gebruikers die hulp nodig hebben met CRM. Je borgt met een aantal Super Users de voortgang van het succes met Assu® binnen de organisatie.

 

Taken van Super Users:

De Super User kan allerlei, voornamelijk administratieve, taken uitvoeren die bij normaal gebruik niet mogelijk zijn. Zoals het wijzigen van beheerrechten of het toevoegen en verwijderen van andere gebruikers. In  Assu® kennen we twee verschillende soorten gebuikers:

- Administrator (Super User)
- Gebruiker

Voor een goed beheer is het dus van belang dat er binnen de organisatie een Super User is die zich bezig houdt met beheerrechten. Meer informatie over het instellen van deze gebruikersroller kun je in onze handleiding terugvinden:

 https://help.aiautomatisering.nl/assu/Gebruikersrollenenrechtenwijzige.html

 

 

Gerelateerde artikelen

Assu® koppelen met Xelion VoIP telefonie

Overal en altijd via VoIP communiceren... lees snel verder.

Lees meer

Herinneringen en aanmaningen in Assu

Soms is het nodig een herinnering te sturen. Lees in dit artikel hoe je dit in Assu het makkelijkste doet

Lees meer

Op verkenning in de Cockpit

De Cockpit, het begin van je reis

Lees meer