Hotfixes

Vanaf versie 1.2621.3.3 maakt Assu gebruik van zogenaamde Hotfixes. Dit zijn oplossingen van problemen die gemeld zijn die tussentijds geplaatst worden zonder dat er hiervoor een complete Update nodig is. Er zal dan ook GEEN nieuw versienummer van Assu onderin het scherm te zien zijn.

hotfix

Op deze pagina vind je een overzicht van alle Hotfixes van de afgelopen tijd en leggen we per Hotfix uit wat deze inhoudt:

  • Hotfix 44: (22-04-2021): Hiermee is het foutief tonen van documenten van andere relaties bij het toevoegen van een nieuw onderdeel aan een pakket opgelost.
  • Hotfix 43: (21-04-2021): Deze hotfix lost het foutief tonen van taken van andere relaties op de maatschappij kaart op
  • Hotfix 41: (30-3-2021): bij sommige van onze klanten werkte het scannen plotseling niet meer. Deze hotfix verhelpt dit probleem.
  • Hotfix 40: (30-3-2021): deze hotfix lost het probleem op van het crashen van de A.i. Workflow client en het openen van de Feniks adminstratie.
  • Hotfix 39: (10-3-2021): deze hotfix bevat een bugfix voor het niet op het juiste grootboek boeken van uitkeringsfacturen op een RC positie van een klant. Deze kwamen per abuis op het grootboek wat ingesteld stond bij "Niet RC zonder BTW" in de boekhoudinstellingen.
  • Hotfix 38: (8-3-2021): deze hotfix bevat een bugfix voor het niet boeken van boekingen m.b.t. provisie over hypotheken en financieringen naar Exact Online via de directe Exact Online koppeling
  • Hotfix 37: (3-3-2021): deze hotfix lost een probleem met de Exact Online koppeling op
  • Hotfix 36: (3-2-2021): deze hotfix is voor Assu versies vanaf versie 1.2621.3.24 en zorgt ervoor dat er geen timeout meer komt bij het opvragen van de openstaande postenlijst. Deze stond eerst op 1000 facturen per keer. Dit is verminderd naar 25 per keer.
  • Hotfix 35: (13-1-2021): deze hotfix lost een bug op met het niet kunnen exporteren van financiële gegevens uit de interne financiële module.
  •  Hotfix 34: (7-1-2021): deze hotfix lost de bugs op van het niet meer kunnen opslaan van bestaande samenvoegveld details en het niet juist tonen van het incassobedrag op d epoliskaart.
  • Hotfix 33: (14-12-2020): deze hotfix is bedoeld voor klanten die gebruik maken van Feniks en last hebben van het probleem dat een factuur foutief als "niet afgedrukt" wordt aangemerkt als het vinkje aan staat bij "van automatisch incasso afhalen bij storno" maar niet bij "markeren als niet afgedrukt na storno".
  • Hotfix 32: (27-11-2020): met deze hotfix is het probleem opgelost waarbij de Snelstart Cloud koppeling geen RC positie afrekeningen kon syncen als je geen gebruik maakt van de tussenrekening RC klanten maar in plaats daarvan per RC positie een grootboekrekening gebruikt. (witte boekje-koppelingen-boekhoudinstellingen-tabblad algemeen- vakje "tussenrekening RC klanten") 
  • Hotfix 31: (13-11-2020): hiermee is de Workflow Client crash opgelost
  • Hotfix 29 (15-10-2020): het handmatig boeken van RC boekingen met Snelstart Cloud is opgelost
  • Hotfix 26 (1-10-2020): Het niet meer tonen van de gebruikersnaam en datum/tijd bovenaan een toevoeging aan een taak omschrijving is opgelost in deze hotfix
  • Hotfix 22 (4-8-2020): Hierin zijn problemen opgelost met Snelstart en de Nationale Hypotheekbond (NHB) koppeling in verband met te korte Time Out instellingen.
  • Hotfix 21: Hierin is een Timeout probleem bij de handmatige prolongatie opgelost
  • Hotfix 20: Hierin is een aanpassing doorgevoerd met betrekking tot de HDN import
  • Hotfix 19: In deze hotfix is er een specifieke aanpassing doorgevoerd voor Melching kantoren
  • Hotfix 18: Hierin is er een probleem met de koppeling met Adviesbox opgelost
  • Hotfix 16 (28-7-2020): Hierin is de time-out voor het zoeken naar te prolongeren RC posities verhoogd zodat het zoeken weer bij iedereen werkt
  • Hotfix 15 (28-7-2020): Hierin is het starten van de SnelStart koppeling opgelost indien men gebruik maakt van SQL server
  • Hotfix 14 (27-7-2020): Hierin is een time-out bij de koppeling met FinConnect opgelost
  • Hotfix 13 (21-7-2020): De SnelStart synchronisatie werkte niet meer.
  • Hotfix 12 (21-7-2020): Er konden geen e-mails meer worden verstuurd met grote bijlagen, dit duurde te lang.
  • Hotfix 11 (17-7-2020): Nieuwe polissen konden niet meer worden aangemaakt
  • Hotfix 10 (16-7-2020): Bepaalde bankafschriften (MT940) konden niet worden ingelezen.
  • Hotfix 9 (15-7-2020): Verschillende bugs in mailbox opgelost en relaties konden niet meer opgeslagen worden door wijzigingen in selectiecode.
  • Hotfix 8 (15-7-2020): De mails vanuit de mailbox die gearchiveerd waren konden in het documentarchief niet geopend worden.
  • Hotfix 7 (14-7-2020): Verrijking werkte soms niet altijd
  • Hotfix 6 (30-6-2020): In deze hotfix is het toevoegen van bijlagen met een komma in de bestandsnaam in de mailbox opgelost.
  • Hotfix 5 (29-6-2020): Mails konden niet beantwoord worden vanuit de mailbox.
  • Hotfix 3 (26-6-2020): Verstuurde facturen konden niet geopend worden in de mailbox.
  • Hotfix 2 (26-6-2020): Fix voor verschillende vastlopers in de mailbox.