Even voorstellen: Serife

Serife is sinds 1 oktober 2020 werkzaam bij A.i. Automatisering als supportmedewerker. Maar wie is Serife? Ze stelt zichzelf graag aan je voor in dit artikel!

foto Serife

Hoe ben je bij A.i. terechtgekomen?

Ik kan het me nog goed herinneren. Het begon allemaal met een gemiste oproep van A.i. Automatisering. Om eerlijk te zijn had ik nog niet eerder van A.i. Automatisering gehoord, maar meer van Assu. Ik ben gaan Googlen en heb gelijk teruggebeld. De eerste indruk was positief en ik voelde gelijk al een match.

Daarna ging het erg snel. Een kennismakingsgesprek, een tweede sollicitatiegesprek, een assessment en daarna een meeloop dag. Het was ook heel bijzonder dat ik na het kennismakingsgesprek al gelijk mocht deelnemen aan de Franky's Sessie. Voor mij echt een Wow moment!

 

Waar krijg je energie van?

Ik krijg energie van het verder helpen van de eindgebruiker bij een probleem. Dit doe ik door goed te luisteren en door te vragen om daadwerkelijk te achterhalen wat het probleem en/of wens is. Ik denk graag mee met de gebruiker. Als het probleem te complex wordt schakel ik een specialist in van een andere afdeling.

energie

Het leukste vind ik het om nieuwe functionaliteiten en/of tips mee te geven waarmee de gebruiker nog efficiënter kan gaan werken. Hoe fijn is dat. Geen tijdverspilling meer aan administratieve handelingen, waardoor er meer tijd is voor klantactiviteiten. Dit is tenslotte toch de wens van ieder assurantiekantoor.

Maar toch lukt dat niet altijd. Dat komt grotendeels door de onduidelijkheden van de interne processen en de werkwijze die daarbij komt kijken. Een andere reden is dat de kantoren niet optimaal gebruik maken van hun softwarepakket. Door onwetendheid worden veel functionaliteiten gemist of onjuist gebruikt.

 

Waarom heb je gekozen om bij ons te werken?

Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in het slim en efficiënt werken met het assurantiesoftware pakket. Mijn kennis heb ik te danken aan de handleiding. Als ik iets niet wist zocht ik het gelijk op. Zo ben ik erachter gekomen dat er zoveel tips en trucks zijn om het pakket eigen te maken met behulp van workflows, rapportages, selecties, campagnes en mailingen. Ik herken daardoor op basis van eigen ervaringen de pijnpunten/wensen van een assurantiekantoor. Mede daarom was zonder twijfel de keuze snel gemaakt om bij A.i. te komen werken.

 

Wat zijn je werkzaamheden?

Met trots ga ik deelnemen aan het Support Team van A.i. Automatisering. Een mooie startplek om kennis en ervaring op te doen. Signaleren wat de oorzaak van het probleem is door goed te luisteren en door te vragen. Vervolgens starten met het oplossen van diverse vraagstukken van de gebruikers.

 

Wil je tenslotte nog wat kwijt aan de lezers?

Kom je ergens niet uit in Assu? Mijn gouden tip aan Assu gebruikers: gebruik de F1 knop in je pakket. De Assu handleiding wordt dan automatisch voor je geopend. Heel veel antwoorden kun je hier met de zoekmachine functie of de alfabetische index makkelijk opzoeken. Kom je er dan toch niet uit? Bel ons en we helpen je graag verder!

Een tip aan toekomstige Assu gebruikers: ik heb in korte tijd veel verschil kunnen ervaren tussen twee grote assurantiesoftware pakketten. Werk je niet met Assu? Ben niet bang voor de overstap. Het is de moeite waard om dit te doen. Je krijgt er super veel voor terug.