Een eerste kennismaking met A.i. Servicedesk

Je hebt de stap gemaakt. Je hebt je aangemeld bij A.i. Servicedesk. Je bent nog maar een paar klikken verwijderd van ons volledig geautomatiseerd ticketsysteem. We helpen je graag verder met de onderstaande uitleg.

De eerste keer inloggen:

Nadat je jezelf aangemeld hebt voor ons nieuwe ticketsysteem krijg je per e-mail een link toe gemaild. Klik deze link aan om jezelf bekend te gaan maken.

link in e-mail

Als je op de link geklikt hebt wordt het onderstaande scherm getoond waar je je volledige naam (dus voornaam en achternaam) in dient te vullen, gevolgd door een sterk wachtwoord. Het ticketsysteem staat los van Assu dus je wachtwoord is niet aan Assu gekoppeld en hoeft ook niet hetzelfde te zijn.

Klik daarna op "Opslaan en doorgaan" om verder te gaan: 

jezelf bekend maken

 De eerste stap zit erop. Nu kun je tickets gaan aanmaken vanuit het startscherm van A.i. servicedesk.

Een ticket aanmaken:

Heb je een probleem in je pakket? Ga dan naar het startscherm van A.i. Servicedesk en klik op "Ondersteuning". Je krijgt dan een nieuw scherm te zien waar je je probleem in kunt beschrijven. Verzin een duidelijke titel en leg goed uit wat de stappen zijn die je uitvoerde om tot het probleem te komen. 

AI Servicedesk ondersteuning ticket

Je kunt ook een screenshot als bijlage toevoegen aan het ticket. We raden je aan om Google Chrome te gebruiken als je een bijlage mee stuurt. Mocht het inslepen van documenten niet lukken refresh de pagina dan even en probeer het opnieuw. De tekst blijft gewoon bewaard.

 

Je eigen ticket(s) bekijken:

Je ticket is nu klaar om door ons in behandeling genomen te worden. Achter de schermen wordt het bekeken en eventueel toebedeeld aan een bepaalde afdeling. Je krijgt per mail een ticketnummer toegestuurd. Dit kun je gebruiken als je met ons over je ticket wilt communiceren. Waar je je eigen tickets terug kunt vinden kun je in onderstaande GIF zien:

ticket zoeken

In je ticket kun je altijd de status terug vinden. Als het ticket helemaal opgelost is wordt dit terug gekoppeld en dien je altijd even te controleren of alles naar wens gegaan is. Wij willen je ook verzoeken de beoordeling in te vullen.