carriere

VACATURE: EERSTELIJNS HELPDESK MEDEWERKER

 

A.i. Automatisering B.V. als bedrijf

A.i. Automatisering is sinds 1982 gespecialiseerd in het ontwikkelen van gebruikersvriendelijke software oplossingen voor de professionele intermediair. Onze software is gericht op de assurantiebranche.

Wij bieden efficiënte software voor de gehele onderneming. CRM, bedrijfsadministratie, facturatie, automatische incasso en de bedrijfsboekhouding is volledig geautomatiseerd in onze softwareoplossingen.

A.i. Automatisering B.V. als werkgever

A.i. Automatisering bestaat uit een team van 10 enthousiaste mensen met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 32 jaar. De organisatie bestaat uit een technische-, support- en verkoopafdeling. De sfeer is gemoedelijk, informeel en er is voldoende ruimte voor een grapje.

De functie

Een helpdeskmedewerker helpt gebruikers met functionele vragen over onze software. Daarnaast helpen we gebruikers die tegen problemen aanlopen in het gebruik van het software programma ASSU®. Hij of zij beantwoordt vragen en assisteert bij diverse handelingen. Dit doet de helpdeskmedewerker direct op de werkplek van de klant middels een sessie op afstand of via telefoon/email. Het gaat hierbij om een diversiteit aan vragen en problemen gerelateerd aan het assurantieprogramma ASSU®.

Taken:

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het telefonisch of per e-mail aannemen van vragen/incidenten van eindgebruikers van het programma ASSU®. Je registreert deze en lost deze op of zet deze door aan collega’s op de tweede lijn.
  • Ondersteuning bieden bij het juist inrichten van het programma.
  • Loggen van storingen, wensen en maken van gespreksnotities.
  • Bijhouden van een logboek met de informatieverzoeken, problemen en oplossingen.
  • Het bewaken van de status van gemelde problemen en de communicatie met de betreffende eindgebruiker.
  • Je bent verantwoordelijk voor diversie installaties, controles op servers/werkstations.

 

Voorwaarden:

Om te solliciteren dien je aan de onderstaande voorwaarden te voldoen:

  • Een afgeronde MBO 3/4 opleiding en enige ervaring in soortgelijke functie.
  • Minimaal 20 tot 24 uur per week beschikbaar (liefst in de ochtenden).
  • Kennis en ervaring met Microsoft programma’s.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
  • Affiniteit met ICT.
  • Affiniteit met assurantiebranche is een pré.


Persoonlijke eigenschappen:

Naast bovenstaande eisen, dient de helpdeskmedewerker ook over een aantal persoonlijke eigenschappen te beschikken, namelijk:

  • Servicegericht.
  • Klantvriendelijk.
  • Communicatief en sociaal vaardig.
  • Zelfstandig en in staat gestructureerd te kunnen werken.
  • Leergierig.
  • Stressbestendig.Geïnteresseerd? Email je motivatie inclusief jouw cv naar info@aiautomatisering.nl ter attentie van Inge van der Made.

.