Artikel - Wat is nieuw versie 1.2623.3.26

 

Update

 

 

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

Assu:

De volgende zaken zijn aangepast/opgelost/nieuw in Assu:

  • Time out is verhoogd bij het opvragen bij de handmatige prolongatie van de polissen 

  • Factuur wordt nu gemaakt indien factureren op afwijkend rekeningnummer aan staat en het onderdeel is historisch 

  • Fout opgelost voor het ophalen van ADN boekingen voor een export bij de interne boekhoudkoppeling 

  • Saldo termijnen worden nu goed weergegeven in het factuuroverzicht 

  • Fout opgelost bij het indexeren van abonnementen 

  • Taakonderwerpen hebben nu een limiet van 250 tekens 

  • Fout opgelost bij het starten van een APLAZA transactie 

  • Na het markeren als (niet) afgedrukt van een factuur, wordt nu het scherm goed ververst 

  • Fout opgelost voor het niet kunnen typen in briefsoort bij factuur rapporten 

  • Tussenvoegsel van een adviseur wordt nu juist weergegeven in sjablonen 

  • De documenten voor een betalingsregeling worden nu wel goed opgevraagd als er een mailing wordt gestart. 

  • Fout opgelost bij het afdrukken bij hoofdvervaldatum.  

 

Nieuwe functionaliteiten in Assu:

  • Er kunnen nu handmatig onderdeelboekingen worden aangemaakt vanuit een mantelboeking 

  • Ondersteuning voor DIAS Advies Cloud toegevoegd 

  • Mochten de inloggegevens fout zijn in de Assu® Mailbox, wordt er nu een foutmelding getoond waarbij de inloggegevens gewijzigd moeten worden 

  • In de Assu® Mailbox wordt nu getoond of er een synchronisatie aan het draaien is. 

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. Lees hier meer over de ontwikkelingen in Q4.

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: