Artikel - Wat is nieuw versie 1.2623.3.21

 

Update

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

 

Assu:

De volgende zaken zijn aangepast/opgelost/nieuw in Assu:

  • Mogelijke fix voor het soms oplopen van de CPU van de Assu® server. 

  • Facturen kunnen nu geboekt worden op het rekeningnummer van de premiebetaler van een polis. 

  • ADN boekingen opvragen is versneld. 

  • Even geduld scherm bij het opvragen van de update in Assu® is weggehaald. 

  • Mocht de connectie kwijt raken met onze notificatieserver, wordt deze automatisch hersteld voor het ophalen van AWI berichten. 

  • Het toevoegen van een nieuwe verzekerde op de polis kijkt nu naar relatiekoppelingen i.p.v. dossierkoppelingen. 

  • Het opnieuw koppelen van digitale documenten is versneld en zorgt ook voor minder geheugen op de server 

  • Workflow wordt niet meer afgebroken mochten de inloggegevens versturen van Appviseurs mislukken. 

  • De gebruikers van uitvoeren door en aangemaakt door worden nu weer juist gevuld in de Workflows. 

  • Wat typfouten gecorrigeerd. 

  • De adviseur is toegevoegd als kolom aan de overzichten voor de digitale berichten

  • AssuMailbox: Mails lokaal opslaan zorgde voor te veel problemen en zorgde ook niet meer voor de gewenste snelheid dus hebben we het er uitgehaald. 

 

 AssuMailbox:

De AssuMailbox is een nieuwe module die gratis beschikbaar is. Je dient hem enkel "aan" te zetten in Assu. Wil je ook gebruiken van deze handige module waardoor je geen gebruik meer hoeft te maken van Outlook? Lees dan in onze Assu handleiding hoe je hem aan kunt zetten. Kom je er niet uit? Geen probleem. Neem contact op met onze Servicedesk, zij kunnen je helpen met het activeren van de AssuMailbox.

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. Lees hier meer over de ontwikkelingen in Q4.

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: