Artikel - Wat is nieuw versie 1.2623.3.19

Update

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

 

Bugfixes Assu:

  • Automatische handelingen in Werklijst worden niet meer dubbel uitgevoerd. 

  • Er was een probleem met verwerken van verzekerden in de ADN berichten van sommige maatschappijen omdat zij een nieuw SIVI veld gebruiken. Ondersteuning voor dit nieuwe veld is toegevoegd. 

  • Abonnementen werden dubbel getoond op dossierniveau wanneer het abonnementen aan meerdere relaties in het dossier waren gekoppeld. 

  • Wanneer een aanschrijving gedaan werd vanuit een polis werd in de mail wizard het primaire adres in plaats van het postadres getoond. 

  • Het versturen van Appviseurs inloggegevens via Workflows is opgelost. 

  • De automatische taak die geroyeerde polissen op historisch zet liep altijd 1 dag achter 

  • Het vinkje "Akkoord geven op het document" scherm werd niet goed opgeslagen 

  • Er is een probleem opgelost met het tegelijk starten van meerdere prolongaties via tijdgebonden servertaak 

  • De onderdelen lijst ververste niet goed bij het toevoegen van een nieuwe onderdeel aan een pakketpolis. 

 

Bugfixes AssuMailbox*:

  • Het lettertype veranderde na wisselen van account bij het maken van een nieuwe mail 

  • Sommige afbeeldingen werden niet goed geladen. 

 

AssuMailbox*:

De AssuMailbox is een nieuwe module die gratis beschikbaar is. Je dient hem enkel "aan" te zetten in Assu. Wil je ook gebruiken van deze handige module waardoor je geen gebruik meer hoeft te maken van Outlook? Lees dan in onze Assu handleiding hoe je hem aan kunt zetten. Kom je er niet uit? Geen probleem. Neem contact op met onze Servicedesk, zij kunnen je helpen met het activeren van de AssuMailbox.

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. Lees hier meer over de ontwikkelingen in Q4.

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: