Artikel - Wat is nieuw versie 1.2623.3.16

Update

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

Assu:

De volgende zaken zijn opgelost/toegevoegd in Assu:

  • In de Werklijst tegel is het nu mogelijk om de gekoppelde relatie of het gekoppelde product te openen door te dubbelklikken op het Werklijst item. 

  • Het overnemen van de bijlagen bij het maken van een taak vanuit een notitie is werkte niet. 

  • Bij het vrijgeven van een factuur voor incasso wordt bij deze factuur het huidige betaalde bedrag niet meer op 0 gezet. 

  • Bij de AssuMailbox werden soms niet alle mails gesynchroniseerd. 

  • Bij het opvoeren van een financiering bij een relatie die in meerdere dossiers zit werd de financiering niet altijd gekoppeld aan het juiste dossier 

  • Bij het openen van een financiering werd deze geopend in het huidige dossier in plaats van i het dossier waar de financiering aan gekoppeld is. 

  • Bij het verversen van de takenlijst zal deze niet meer verspringen. 

  • Het configuratiebestand van de Assu workflow client raakte soms corrupt door onnodig veel schrijfacties naar dit bestand. Dit is aangepast zodat het bestand in de meeste gevallen dat het nodig is alleen nog maar gelezen wordt waardoor de kans dat dit bestand corrupt raakt veel kleiner is. 

 

 AssuMailbox:

De AssuMailbox is een nieuwe module die gratis beschikbaar is. Je dient hem enkel "aan" te zetten in Assu. Wil je ook gebruiken van deze handige module waardoor je geen gebruik meer hoeft te maken van Outlook? Lees dan in onze Assu handleiding hoe je hem aan kunt zetten. Kom je er niet uit? Geen probleem. Neem contact op met onze Servicedesk, zij kunnen je helpen met het activeren van de AssuMailbox.

 

Werklijst:

De Werklijst is een nieuwe module in Assu waarmee je je werk nog efficiënter kunt structureren. Nieuwsgierig wat deze module precies inhoudt en hoe je eraan kan komen? Klik dan snel hier.

 

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. Lees hier meer over de ontwikkelingen in Q4.

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: