Artikel - Wat is nieuw versie 1.2623.3.12

Update

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

Algemeen:

  • De berekening voor het termijnbedrag voor betalingsregelingen waar ook abonnementen meegenomen moeten wordt houdt nu ook rekening met het betaaltermijn op het abonnement. 

  • Tekstuele aanpassing bij het historisch maken van meerdere polissen tegelijkertijd. 

  • Het niet juist functioneren van de takentegel op de schade kaart is opgelost. 

  • Het management overzicht "Opbrengst op dossier" wordt nu zonder BTW berekend. 

  • Een probleem, dat bij het veranderen van de standaard incassowijze op de relatiekaart de rekeningnummers niet worden getoond, is opgelost. 

  • Bij de ADN berichten en Aplaza berichten is een kolom toegevoegd met de naam van de maatschappij zoals deze is gekoppeld aan de polis. Indien een bericht niet aan een polis gekoppeld is zal deze kolom leeg zijn.  

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. Lees hier meer over de ontwikkelingen in Q4.

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: