Artikel - Update Assu® 1.2625.3.9

 

Update

 

 

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

Assu:

De volgende zaken zijn aangepast/opgelost in Assu:

  • Soms wil het gebeuren dat als een mail gemaakt moet worden het venster met de mail niet meteen zichtbaar is maar dat er specifiek op geklikt moet worden in de startbalk om deze zichtbaar te maken. Hiervoor is een oplossing toegevoegd. 

  • Als de optie aan staat om ongeacht aangeleverd als pakket of losse polis in Aplaza instellingen, op een alternatieve manier zoeken kan het soms gebeuren dat een document verkeerd gekoppeld gaat worden. Dit is opgelost in deze update. 

  • Als je via een factuur (die gekoppeld was aan een betalingsregeling) naar de betalingsregeling wilde werd de verkeerde betalingsregeling geopend. Dit is nu opgelost. 

  • Als je agenda synchronisatie aan hebt staan in Assu en gaat daarna met Mailbox werken en zet daar de agenda synchronisatie ook aan, dan konden agendapunten dubbel in Assu komen. Er is nu voor gezorgd dat als je de Mailbox gaat gebruiken dat de agendasynchronisatie in Assu (bij de gebruiker instellingen) uitgezet wordt zodat er geen dubbele agendapunten meer in het systeem kunnen komen. 

  • Door een fout in de configuratie kan het zijn dat Assu steeds weer de Ai.Workflow client blijft starten. Dit kan performance problemen veroorzaken. Het systeem is nu aangepast dat als dit de oorzaak van het stoppen van de workflowclient is dat dit maar 3x geprobeerd wordt. Daarna zal Assu niet meer de workflow client starten zodat het computersysteem niet extra belast wordt. 

 

De volgende zaken zijn aangepast/opgelost in de Journaalposten module:

  • Bij het exporteren naar Exact Online werd door Assu het saldo voor de RC positie termijnen niet goed berekend waardoor het leek alsof er een verschil was wat niet het geval was. 

 

En dit is niet alles ... we werken constant door om je pakket te verbeteren. 

Denk je zelf "ik heb ook wel wat verbeteringen" of "ik zou dit graag anders zien"? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze "weg van de wens" procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient: