Artikel – Update Assu® 1.2625.3.20

update plaatje
Update

In deze Update zijn de volgende zaken aangepast/toegevoegd:

 

De volgende zaken zijn aangepast/opgelost in Assu®:

  • FinConnect formulieren die bij een schade horen werden op polisniveau gekoppeld.
  • Bij het handmatig prolongeren van een pakketpolis waarbij gegroepeerd op rekeningnnummer aan staat, kon het sporadisch gebeuren dat nog niet alle onderdeelboekingen waren gemaakt waardoor de resulterende facturen niet klopten. Dit is alleen van toepassing op het handmatig prolongeren, niet op de ADN prolongatie.
  • Wanneer bij het muteren van een pakketpolis het vinkje “gegroepeerd op rekeningnummer” aan staat en de premiebetaler van het pakket wordt gewijzigd en er is op een onderdeel een afwijkende premiebetaler ingevuld, zal Assu nu een waarschuwing tonen voordat de aanpassing doorgevoerd wordt.
  • Bij het beantwoorden van een email (die via Outlook in het document is gesleept) via Assu waarbij meerdere aan en/of cc adressen zijn gebruikt werd een , (komma) gebruikt om deze te scheiden. Dit moet echter een ; zijn. Dit is aangepast waardoor het beantwoorden van die emails weer werkt.
  • Door een fout werd niet de juiste zakelijke aanhef gebruikt bij het maken van mailingen naar zakelijke klanten als er geen contactpersoon was geselecteerd.
  • Als de maatschappij een verkeerde procescode meestuurt dan kon het bericht niet meer automatisch of handmatig verwerkt worden i.v.m. een strengere controle. Deze strengere controle is nu aangepast zodat bericht nog wel handmatig verwerkt kan worden.
  • Bij het invoeren van de provisie op de onderdelen op het nieuwe pakket boeking scherm werd de punt van het numerieke deel van het toetsenbord niet omgezet naar een komma.
  • Bij gebruik van een boekhoudkoppeling kan een factuur nu niet meer handmatig in Assu op betaald worden gezet.

 

 

En dit is niet alles … we werken constant door om je pakket te verbeteren.

Denk je zelf “ik heb ook wel wat verbeteringen” of “ik zou dit graag anders zien”? Dan kun je dit bij ons doorgeven in de vorm van een wens. Volgens onze “weg van de wens” procedure kun je via A.i. Servicedesk je wens bij ons indienen. Klik op onderstaand plaatje om te zien hoe je een wens indient:

wensen
demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...