Artikel- Update Assu® 1.2621.3.3

update

In deze update zijn de volgende zaken opgelost:

  • Bij het maken van nominale tijdregistratiefacturen werd standaard 30 dagen gebruikt voor de vervaldatum in plaats van het ingesteld aantal dagen. Dat is nu aangepast.

  • Er is een aangepaste SnelStart Cloud applicatie waarin het probleem is opgelost dat debiteuren zogenaamd niet aangemaakt of gevonden konden worden.

  • Het probleem dat het tonen van het document opslaan scherm niet verschijnt na het slepen van een bestand in het documentarchief is opgelost.

  • Er is een oplossing gevonden voor het probleem dat partnergegevens onjuist worden getoond bij het gebruik van het sjabloon voor abonnementen. 

  • Afgewerkte taken die een einddatum in het verleden hebben worden niet meer rood getoond in het overzicht. 

  • Er is een fix voor het rare spookscherm wat soms verschijnt in Assu.

  • Assu® krijgt de mogelijkheid om zogenaamde hotfixes te kunnen ontvangen zonder dat het een complete update betreft. Als dit het geval is zal er rechts onderin je scherm een melding te zien zijn dat er een hotfix beschikbaar is. Deze wordt uitgevoerd als je Assu opnieuw opstart:

    hotfix
  • Er is een fix gemaakt voor de melding over niet automatisch kunnen verwerken terwijl er Aplaza berichten handmatig verwerkt worden. 

  • Ook is er een fix voor een probleem bij het terugzetten van een stap in een Workflow. 

  • Bij de nieuwe Financiële module in Assu is een fix ingevoerd voor het inlezen van de MT940 bij ongelukkig afgekapte regels in de MT940. 

  • Er is een fix in het starten van Ai workflow client waardoor een loop kan ontstaan bij het proberen van contacteren van de workflowservice. Hierbij kan het systeemgeheugen vollopen. 

  • Tenslotte is er een fix voor het niet kunnen opslaan van de Optimalisatie gebruiker gegevens. 

AssuMailbox:

  • Er zijn fouten opgelost bij het tonen van mails. 

  • Mailbox mails worden niet langer automatisch koppelen aan niet-klanten in Assu: Als een brief van een derde partij komt dan wordt deze niet meer automatisch gekoppeld omdat deze mails vaak over andere relatie gaan maar het email adres is van de derde persoon (zoals bijvoorbeeld een notaris). Dit om te voorkomen dat de mail aan die derde partij wordt gekoppeld in het docarchief van die derde partij terwijl de mail in kwestie eigenlijk bij een relatie- of productkaart hoort te staan.

  • Bij de account instellingen is het nu mogelijk om een weergave naam in te stellen. Deze wordt dan meegestuurd met de mail die verstuurd worden via de Mailbox. De ontvanger krijgt deze naam dan te zien in zijn e-mailprogramma als de mail binnenkomt.

  • Bij het doorsturen van een mail vanuit het documentarchief is het nu mogelijk om via een knop snel te kunnen kiezen uit e-mailadressen die gekoppeld zijn aan de relatie.