Artikel- Update Assu® 1.2621.3.17

update

In deze Update zijn de volgende zaken opgelost/gewijzigd:

Bugfixes:

  • De problemen met het inlezen van MT940 bestanden in Fenisk en de interne boekhoudkoppeling zijn opgelost. 

  • Het onjuist aanpassen door het systeem van een vrije expiratiedatum bij het doortabben van de velden op de polis kaart is opgelost. 

  • Het probleem met het fout meerekenen van opgeschorte onderdelen bij het berekenen van een premie op een pakketpolis bij automatisch berekenen is opgelost. 

  • Het probleem van het niet tonen van de tegels bij het invoeren van een nieuwe polis is opgelost.

  • Bij het selecteren van een bestaande maatschappij op de tegenpartij kaart op een schade wordt automatisch het e-mailadres gezet op het primair e-mailadres van de maatschappij. 

  • Problemen met het verwerken van boekingen m.b.t. van oude facturen op een bankafschrift zijn opgelost.

  • Je kunt geen aanpassingen meer uitvoeren m.b.v. dubbelklikken op een mutatie provisie boeking die al financieel geboekt is. 

  • Het was mogelijk om meer dan 1 keer op voltooien te klikken bij het samenvoegen van facturen waardoor het mogelijk was dat de samenvoeging vaker werd uitgevoerd. 

  • Het is nu mogelijk om te zoeken op portefeuille en subagent in het relatie zoekscherm:

    zoeken op portefeuille en subagent
  • Het is nu ook mogelijk om een tijdgebonden servertaak 1 keer per maand uit te laten voeren. 

  • Automatisch instellingen van het Digitaal Paspoort in de service van Assu is toegevoegd. In onze handleiding onder de F1 knop in Assu kun je hier alles over terug vinden.

  • De 24-uurs taken die dus elke 24 uur na het starten van de service worden  voortaan altijd na 23:00 uitgevoerd. Het overdag herstarten van de service veroorzaakt niet meer dat dus ook overdag deze taken worden uitgevoerd. 

  • Bij het doorsturen van een e-mail werd niet altijd de juiste datum en tijd mee overgenomen. 

  • De Workflow Client wordt nu direct gestart indien deze om wat voor reden dan ook afgebroken wordt. Voorheen was er 1x per 5 minuten een check. 

  • Het afdrukken van een notitie voordat deze al een keer was opgeslagen zorgde ervoor dat de notitie 2 keer in de database kwam. 

  • Het is voortaan mogelijk om op de maatschappijkaart het Tonen in RC van aan te passen ook al zijn er boekingen gedaan. Pas als de maatschappij al gebruikt is op een gesloten RC kan dit niet meer aangepast worden. 

  • Het systeem is aangepast zodat het nieuwe Digitale paspoort automatisch ingeregeld gaat worden aan de Service kant. 

  • Het is alleen nog maar mogelijk om taken te zien van relaties in portefeuilles waar de gebruiker in zit. 

  • Eventuele onbekende selectiecodes worden automatisch toegevoegd aan de stamtabel bij het laden van de relatiekaarten indien nodig. 

Bugfixes AssuMailbox module

  • Het systeem is aangepast dat er niet automatisch gekoppeld wordt m.b.v. e-mail adressen van binnen het bedrijf van de tussenpersoon. 

 

Specifiek voor Connect kantoren (AWI)

  • Indien blijkt dat de licentie niet juist meer is bij het starten van de transactie wordt nu door het systeem dit automatisch ververst. 

  • Voorletters werden nog niet meegestuurd naar AWI.