Kernwaarden: Open communicatie

schadeafhandeling

Wij werken klant- en mensgericht. Onze klanten en onze mensen staan bij ons centraal. We zijn betrokken.

We communiceren open en persoonlijk en sluiten zo goed mogelijk aan bij ieders specifieke behoefte, situatie en verwachtingen.

Dit doen we vooral met heel veel plezier, toewijding en een glimlach 🙂

open en eerlijke communicatie

Een praatje bij het plaatje:

Open en persoonlijk communicatie, het lijkt makkelijk, maar in een snelle digitale wereld is het open blijven staan voor een ander niet altijd even makkelijk. Zeker niet als alles online gebeurt.

Ook in de digitale wereld staan wij open voor elkaar en luisteren we naar de wensen van onze klanten en die van elkaar. Dat kan soms best wel wat gepuzzel geven omdat iedereen andere wensen en verwachtingen heeft. Niet alleen op persoonlijk vlak, maar ook op het gebied van onze software, maar door open en persoonlijk te blijven komen we er samen altijd uit.

Daarvoor staat ook het yin en yang gesprek in bovenstaande illustratie. We mogen dan verschillend zijn, we vullen elkaar wel aan. Alles staat met elkaar in verbinding, zonder positief geen negatief. Wij houden van een dynamisch gesprek waarbij we elkaar aan kunnen vullen en van elkaar kunnen leren. Onze klanten vragen een oplossing, wij bieden die. We zijn puzzelaars en bouwers. Samen bouwen we een pakket en bouwen we aan een werkomgeving  waarbij we zo goed mogelijk aansluiten bij ieders specifieke behoefte, situatie en verwachtingen.

En uiteraard doen wij dit met veel plezier, toewijding en een glimlach 🙂

 

Meer Kernwaarden:

Dit was niet onze enige kernwaarde. We hebben er nog vier. Klik hier om ze allemaal te ontdekken.

 

 
demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...