Maak nu gebruik van de A.i. Servicedesk
Steeds meer relaties kiezen voor Assu® en daar zijn we dankbaar voor. We willen het zo gemakkelijk mogelijk voor je maken om met ons te communiceren. In het kader van de optimalisering van onze informatievoorziening zijn we de afgelopen maanden bezig geweest met het benoemen van Assu®Key Users bij onze relaties. Als Assu® Key User neem je eenvoudig contact op met ons Support Team via de A.i. Servicedesk. Via dit ticketsysteem kunnen onze medewerkers je snel verder helpen en volg je de historie van je communicatie met ons in dit systeem.
Heb je nog geen account? Of heeft je organisatie nog geen Assu® Key Users? Neem dan telefonisch contact op met ons Support Team via 076 - 571 61 78.
Je krijgt van ons dan een e-mail toegestuurd met een link erin. In het eerste hoofdstuk hieronder kun je lezen hoe het verder werkt.
Inloggen
Een eerste kennismaking met A.i. Servicedesk
Van aanmelden tot een ticket aanmaken. Welkom bij A.i. Servicedesk.

Ticket opgelost?...geef ons een waardering
Is je ticket naar wens opgelost of had het beter gemogen?
Laat het ons weten door middel van een beoordeling.

Informatievoorziening
Mis je iets in onze handleiding? Klopt er iets niet of kan iets nog duidelijker?
Aarzel niet om dat aan ons door te geven via een IV ticket. Lees hier hoe dit werkt.

Wensen/functionele verbeteringen
Lees hier meer over het indienen van een wens of verzoek ter verbetering van een functionaliteit.