A.i. Automatisering in cijfers

tickets

1, 2, 3, A.i.... maak kennis met onze cijfers

Wij van A.i. Automatisering houden ons bezig met de ontwikkeling van software en apps voor de assurantie branche. Dat zijn een hoop nullen en enen. En niet alleen bij de ontwikkeling van onze software houden we ons met getallen bezig, maar overal spelen de cijfers een grote rol.

In onderstaande infographic hebben we er een aantal voor jullie in beeld gebracht:

  • Via ons ticketsysteem A.i. Servicedesk krijgen we gemiddeld per week 57 tickets binnen. Dit varieert van wensen voor nieuwe functionaliteiten, aanvragen voor selecties, het melden van een bug tot aanpassingsverzoeken van onze handleidingen. Hiervan worden er gemiddeld 16 tickets per dag door onze klanten aangemeld, 21 door onze Support afdeling nav een telefoontje en zelfs in de weekenden krijgen we weleens een ticket binnen (gemiddeld per weekend).
  • Gemiddeld over een jaar genomen krijgen we 50 telefoontjes binnen. Ook hier variëren de vragen enorm. Van vragen over de werking van ons pakket tot het aanvragen van een training.
  • Wij bestaan dit jaar 40 jaar. Opgericht in de dynamische jaren ’80 toen de computers echt in hun kinderschoenen stonden tot nu 2022, het jaar waarin het heel gewoon is om via Teams contact te onderhouden met je collega’s. Over 10 jaar hebben we misschien wel een holodeck waarin we interactief met elkaar kunnen sparren over onze software 😉
  • Momenteel hebben we 19 enthousiaste medewerkers. Wil je weten wie dat zijn? Neem dan een kijkje op onze site in ons “smoelenboek”
  • Onze enthousiaste medewerkers moeten 44 treden op om bij ons kantoor te komen. Hierbij hebben we zelfs 2 collega’s die dan ook nog hun racefiets mee omhoog dragen. En om na die 44 treden nog sportief te blijven kunnen we altijd een potje tafeltennis, tafelvoetbal of dart spelen.
  • Ook ons bedrijfshondje Rana is een aantal dagen van de week van de partij. Niet heel actief, maar wel altijd in voor een knuffel
  • 3 keer per jaar leveren we een Upgrade uit met nieuwe functionaliteiten. Deze nieuwe functionaliteiten testen we met behulp van een uitgebreid testscript van wel 100 pagina’s
  • En om de cijfers compleet te maken: ons assurantie CRM pakket Assu telt momenteel 647.900 regels code. En dit wordt bijna dagelijks meer


Ben je na het lezen van al deze cijfers nog niet uitgeteld? Begin eens aan het tellen van de pagina’s van onze handleiding. Weet jij hoeveel pagina’s deze telt? 😊

A.i. Automatisering in cijfers
demo aanvragen assurantiesoftware

Demo aanvragen?​

Laat via het contactformulier je gegevens achter en binnen 1 dag nemen wij contact met je op.

Take the first step ...